Brev:
Mælkebehov 6 mdr.
31. januar 2006
Alder:
6 mdr.
Mælkebehov 6 mdr.
Hej Helen
Bare et kort spørgsmål ... vores søn på knap 6 måneder er begyndt at foretrække grød/mos fremfor MME. Han får grød/mos 3 gange om dagen hvor han drikker vand af kop til. Ellers får han MME (og en flaske vælling om aftenen) - mit spørgmål er nu hvor meget MME han skal have. Tæller vælling med i 'regnskabet' (ellers ville det måske være klogt at give MME i stedet?!)
Er det ok at han ikke drikker så meget MME hvis det bare er et par dage - eller er det vigtigt at han får nogenlunde den samme mælkemængde hver dag?!
- og lige et spørgsmål om grøntsagsmos:
Når jeg laver det selv og gerne vil fryse ned (i isterningebakker og lign.) skal jeg så vente med at tilsætte fedtstof og MME til jeg skal bruge det?!
Jeg ser frem til at læse dit svar!
Hilsen Trine & Co.